måndag 5 juli 2010

Rodeo Ribs...

Är inte grillade ribs som de allmänt lösdrivande "åvilärarejobbarsåmycketsåvimåstevaraledighelasommarensyndattviharsådåligtbetalt" dagisfröknarna Ante & Lars gärna äter å sköljer ned med ett par kalla lättöl.
Ligamentsbristningar i revbenen är det å antagligen vad jag råkat ut för, så nu gör jag sällskap med resten av den skadade klicken i ca en månad.
Fick en sträckning i ryggen på Creekingkursen, sedan så blev det värre under Norrlandsturen. Jag var tvungen att plåga mig under Paltspelen så att jag kunde hjälpa mitt lag till seger..go team rosa..tur att jag hann köra autoboofen...

4 kommentarer:

FrösöLars sa...

Trist Uffe, du var ju vår man i valsen.

FrösöLars sa...

Efter att jag läst dina två senaste inlägg är jag nyfiken på dig Ulf. Vem är du? Har stylingen stigit dig åt huvudet? Måste du passa in i mallen?

CreekingUffe sa...

när man inte kan creeka får man styla..har ju ett helt hus på romohöjden att fixa i ordning.

David sa...

Vad är detta? Hela T-Up Utslaget! Av de fyra man som mönstrade in för säsongen 08/09 finns nu, ett år senare, ingen kvar på plan. Jag & Thörn står ensamma i stormen och tvingas rista in namnen på Enans forsar i vårt eget skinn för att de inte ska falla i glömska.